+ Ответить в теме
Показано с 1 по 4 из 4
  1. #1
    Senior Member
    Регистрация
    05.09.2011
    Сообщений
    366

    Как вернуть переведённые за покупку деньги

    Заказал товар на computerone.co.nz. От них получил email:
    Thank you very much for your order with us.

    Did you complete payment at the Checkout? If you did, then your order will be processed shortly (please ignore the below if you have paid already).

    If you have not paid yet, then you will need to complete payment to confirm your order. You may do this via:

    [Credit Card]
    You may complete payment via Credit Card (VISA or MasterCard) via the following URL:

    http://computerone.co.nz/pay/...

    [Bank Transfer]
    Alternatively, you may complete payment via Bank Transfer. Our account details are as follows:

    Bank: ANZ Bank, Whangaparaoa Branch
    Account Name: ComputerOne
    Account Number:

    Reference:
    Total: $45.41

    [Customer Details]
    Name:
    Company:
    Email:
    Telephone:
    Address:
    Address 2:
    City:
    Postal Code:
    Country: Russia
    Special Instructions:


    [Order Details]
    --
    1 x Galaxy S II Extender battery and case (EB-K1A2EBEGSTD)
    OurCode: e61696 | Price: $35.24

    Деньги перевёл с интернет карты VISA, запись в списке операций имеется.
    От продавца ни звука, поэтому хочу вернуть деньги. Подскажите как.

  2. #2
    От продавца ни звука, поэтому хочу вернуть деньги. Подскажите как.
    Иностранный сайт, иностранный банк... как Вы хотите вернуть деньги? Пишите продавцу письма...

  3. #3
    Senior Member
    Регистрация
    05.09.2011
    Сообщений
    366
    Спасибо. Пишу.

  4. #4
    Senior Member
    Регистрация
    05.09.2011
    Сообщений
    366
    написал новозеландцам, что подам в суд и мне ответили :d продолжаем общение. спасибо всем за участие.

Ваши права

  • Вы не можете создавать новые темы
  • Вы не можете отвечать в темах
  • Вы не можете прикреплять вложения
  • Вы не можете редактировать свои сообщения